Rallye Deutschland
neoficiální výsledky
Statistika posádky
GUERRA B. / ROZADA B. (st. č. 38)
MITSUBISHI Lancer Evo X, 3
zpět na seznam posádek
Statistiky v jednotlivých RZ a po RZ
nápověda k tabulkám1. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 1 | Mittelmosel 1 | 24.90 | 22. | 00:16:35.5 | 01:52.6 | 4.52 | 22. | 00:16:35.5 | 01:52.6 | 4.52 | ||
RZ 2 | Moselland 1 | 22.79 | 21. | 00:16:01.6 | 01:41.9 | 4.47 | 21. | 00:32:37.1 | 03:34.5 | 4.5 | ||
RZ 3 | Grafschaft 1 | 21.23 | 18. | 00:13:41.0 | 01:21.5 | 3.84 | 19. | 00:46:18.1 | 04:56.0 | 4.29 | ||
RZ 4 | Mittelmosel 2 | 24.90 | 19. | 00:16:09.2 | 01:37.5 | 3.92 | 19. | 01:02:27.3 | 06:31.7 | 4.18 | ||
RZ 5 | Moselland 2 | 22.79 | 18. | 00:15:44.4 | 01:34.5 | 4.15 | 19. | 01:18:11.7 | 08:06.2 | 4.17 | ||
RZ 6 | Grafschaft 2 | 21.23 | 18. | 00:13:41.0 | 01:28.8 | 4.18 | 18. | 01:31:52.7 | 09:34.7 | 4.17 | ||
2. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 7 | Stein & Wein 1 | 26.28 | 51. | 00:20:35.8 | 05:10.6 | 11.82 | 19. | 01:52:28.5 | 14:45.3 | 5.39 | ||
RZ 8 | Peterberg 1 | 9.37 | 25. | 00:06:23.9 | 00:32.6 | 3.48 | 19. | 01:58:52.4 | 15:15.7 | 5.28 | ||
RZ 9 | Arena Panzerplatte 1 | 46.54 | 18. | 00:30:28.3 | 02:56.4 | 3.79 | 20. | 02:29:20.7 | 18:12.1 | 4.96 | ||
RZ 10 | Stein & Wein 2 | 26.28 | 22. | 00:17:01.6 | 01:49.5 | 4.17 | 19. | 02:46:22.3 | 19:56.2 | 4.86 | ||
RZ 11 | Peterberg 2 | 9.37 | 19. | 00:06:07.9 | 00:36.4 | 3.88 | 19. | 02:52:30.2 | 20:32.4 | 4.82 | ||
RZ 12 | Arena Panzerplatte 2 | 46.54 | 15. | 00:29:57.3 | 03:03.3 | 3.94 | 18. | 03:22:27.5 | 23:35.7 | 4.68 | ||
3. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 13 | Dhrontal 1 | 30.76 | 23. | 00:22:22.9 | 02:37.3 | 5.11 | 17. | 03:44:50.4 | 26:13.0 | 4.72 | ||
RZ 14 | Dhrontal 2 | 30.76 | 19. | 00:22:03.0 | 02:22.7 | 4.64 | 17. | 04:06:53.4 | 28:25.8 | 4.69 | ||
RZ 15 | SSS Circus Maximus Trier | 4.37 | 20. | 00:03:42.5 | 00:17.7 | 4.05 | 17. | 04:10:35.9 | 28:43.5 | 4.68 |
RZ Info
Datum | RZ | Bod. | Sk. | Info | |
---|---|---|---|---|---|
26. 08. 14:03 | RZ 15 | P | 3 | GUERRA B. / ROZADA B. (st. č. 38) "Second place is very good for us on this tarmac. We scored good points and still in the lead." / "Druhé místo ze zdejšího asfaltu je pro nás moc dobré. Získali jsme dobré body a udrželi se ve vedení." | |
26. 08. 12:29 | RZ 14 | P | 3 | GUERRA B. / ROZADA B. (st. č. 38) "Fight was over yesterday. We are not pushing, taking care in the forrest, because very slippery. Most difficult tarmac rally I ever done." / "Bitva skončila včera. Netlačíme, v lese jsme jeli opatrně, protože to moc klouzalo. Byla to nejtěžší asfaltová rally co jsem jel." | |
26. 08. 10:09 | RZ 13 | P | 3 | GUERRA B. / ROZADA B. (st. č. 38) "We driving same time like Kosciuszko. We have to get the car into rally finish." / "Jeli jsme stejný čas jako Kosciuszko. Musíme přivézt auto až do cíle." | |
25. 08. 16:23 | RZ 11 | P | 3 | GUERRA B. / ROZADA B. (st. č. 38) "Not real problems with brakes here. We tried to avoid any problems and stay on the road." / "Tady nebyl žádný skutečný problém s brzdami. Snažíme se vyhýbat se problémům a zůstat na cestě." | |
24. 08. 17:00 | RZ 4 | P | 3 | GUERRA B. / ROZADA B. (st. č. 38) "Bit better, we lost brakes just 3 km befor finish. But this is heavy gr. N car, it's expectable." / "Trochu lepší , brzdy odešly 3 km před cílem. Ale je to těžké auto sk. N, tak se to dá čekat." |