Rallye Monte Carlo
neoficiální výsledky
Statistika posádky
ANDERSSON P.-G. / AXELSSON E. (st. č. 33)
PROTON Satria Neo S2000, 2
zpět na seznam posádek
Statistiky v jednotlivých RZ a po RZ
nápověda k tabulkám1. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 1 | LE MOULINON - ANTRAIGUES 2 | 36.87 | 16. | 00:25:24.6 | 01:20.6 | 2.19 | 16. | 00:25:24.6 | 01:20.6 | 2.19 | ||
RZ 2 | BURZET - ST MARTIAL 1 | 30.48 | 10. | 00:22:43.1 | 01:14.9 | 2.46 | 11. | 00:48:07.7 | 02:13.3 | 1.98 | ||
RZ 3 | LE MOULINON - ANTRAIGUES 2 | 36.87 | 19. | 00:25:19.8 | 01:32.8 | 2.52 | 13. | 01:13:27.5 | 03:45.7 | 2.17 | ||
RZ 4 | BURZET - ST MARTIAL 2 | 30.48 | 8. | 00:21:36.4 | 01:18.2 | 2.57 | 10. | 01:35:03.9 | 04:33.8 | 2.03 | ||
2. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 5 | LABATIE D’ANDAURE - LALOUVESC 1 | 19.00 | 13. | 00:12:02.2 | 00:39.7 | 2.09 | 10. | 01:47:06.1 | 05:13.5 | 2.04 | ||
RZ 6 | ST BONNET - ST JULIEN 1 | 25.22 | 12. | 00:13:25.4 | 00:47.7 | 1.89 | 10. | 02:00:31.5 | 06:01.2 | 2.02 | ||
RZ 7 | LAMASTRE - GILHOC - ALBOUSSIERE 1 | 21.66 | 14. | 00:14:43.3 | 01:01.5 | 2.84 | 10. | 02:15:14.8 | 07:02.7 | 2.11 | ||
RZ 8 | LABATIE D’ANDAURE - LALOUVESC 2 | 19.00 | 14. | 00:12:04.4 | 00:49.5 | 2.61 | 10. | 02:27:19.2 | 07:52.0 | 2.15 | ||
RZ 9 | ST BONNET - ST JULIEN 2 | 25.22 | 15. | 00:13:36.0 | 01:06.4 | 2.63 | 10. | 02:40:55.2 | 08:58.4 | 2.2 | ||
RZ 10 | LAMASTRE - GILHOC - ALBOUSSIERE 2 | 21.66 | 13. | 00:15:10.6 | 01:10.5 | 3.25 | 9. | 02:56:05.8 | 10:08.9 | 2.29 | ||
3. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 11 | ST JEAN EN ROYANS - FONT D’URLE 1 | 23.28 | 14. | 00:12:57.0 | 00:48.4 | 2.08 | 9. | 03:09:02.8 | 10:40.6 | 2.21 | ||
RZ 12 | CIMETIERE DE VASSIEUX - COL DE GAUDISSART 1 | 24.13 | 10. | 00:17:25.8 | 01:38.1 | 4.07 | 9. | 03:26:28.6 | 12:15.0 | 2.34 | ||
RZ 13 | MONTAUBAN S/ OUVEZE - EYGALAYES 1 | 29.89 | 15. | 00:18:17.4 | 01:08.7 | 2.3 | 9. | 03:44:45.10 | 13:20.8 | 2.33 | ||
4. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 14 | MOULINET - LA BOLLENE VESUBIE 1 | 23.41 | 15. | 00:16:34.0 | 00:55.6 | 2.38 | 9. | 04:01:19.10 | 14:14.5 | 2.33 | ||
RZ 15 | LANTOSQUE - LUCERAM 1 | 18.81 | 15. | 00:13:51.3 | 00:54.3 | 2.89 | 9. | 04:15:11.3 | 15:00.4 | 2.33 | ||
RZ 16 | MOULINET - LA BOLLENE VESUBIE 2 | 23.41 | nedojel | nedojel | ||||||||
RZ 17 | LANTOSQUE - LUCERAM 2 | 18.81 | nedojel | nedojel | ||||||||
5. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 18 | STE AGNES - COL DE LA MADONE | 5.16 | nedojel | nedojel |
RZ Info
Datum | RZ | Bod. | Sk. | Info | |
---|---|---|---|---|---|
21. 01. 20:09 | RZ 16 | S | 2 | ANDERSSON P.-G. / AXELSSON E. (st. č. 33) Stopped, fuel leak reported, small fire / Zastavil, únik paliva a menší požár | |
21. 01. 16:33 | RZ 15 | S | 2 | ANDERSSON P.-G. / AXELSSON E. (st. č. 33) "Really stage, something special." / "Opravdová zkouška, něco výjimečného." | |
21. 01. 15:54 | RZ 14 | S | 2 | ANDERSSON P.-G. / AXELSSON E. (st. č. 33) "I drove really crappy, really bad. Massive understeer." / "Jel jsem úplně naprd, strašně špatně. Strašně nedotáčivé." | |
20. 01. 15:55 | RZ 13 | S | 2 | ANDERSSON P.-G. / AXELSSON E. (st. č. 33) "Still running quite right, no dramas except windscreen misting. On more day behind us." / "Pořád to jde docela dobře, žádné drama kromě toho zamlženého okna. Další den je za námi." | |
20. 01. 11:28 | RZ 12 | S | 2 | ANDERSSON P.-G. / AXELSSON E. (st. č. 33) "Heating of the windscreen was broken on previous stage. We saw nothing, completelly fogged." / "Od předchozí zkoušky nám nefungovalo ofukování čelního skla. Nic jsme neviděli, bylo to totálně zamlžené." | |
19. 01. 17:39 | RZ 10 | S | 2 | ANDERSSON P.-G. / AXELSSON E. (st. č. 33) "Good feeling we done almost fifty percent of rally. This stage was terrible, I lost brakes completely in half stage." / "Dobrý pocit, odjeli jsme skoro polovinu rally. Tahle zkouška byla hrozná, v polovině jsme úplně přišli o brzdy." | |
19. 01. 16:14 | RZ 9 | S | 2 | ANDERSSON P.-G. / AXELSSON E. (st. č. 33) "It was better than first time through. No surprises." / "Bylo to lepší než poprvé. Žádné překvapení." | |
19. 01. 15:31 | RZ 8 | S | 2 | ANDERSSON P.-G. / AXELSSON E. (st. č. 33) "Dampers were very soft now. no worries." / "Tlumiče teď byly hodně měkké. Bez obav." | |
19. 01. 12:21 | RZ 7 | S | 2 | ANDERSSON P.-G. / AXELSSON E. (st. č. 33) "Stage was tricky, slippy many places. We had three spins in the hairpins, lost lot." / "Zrádná zkouška, moc kluzkých míst. Třikrát jsme se přetočili ve vracáku, hodně jsme ztratili." | |
19. 01. 10:57 | RZ 6 | S | 2 | ANDERSSON P.-G. / AXELSSON E. (st. č. 33) "We doing well, very balanced." / "Vedeme si dobře, rovnoměrně." | |
18. 01. 16:39 | RZ 4 | S | 2 | ANDERSSON P.-G. / AXELSSON E. (st. č. 33) "We have to go steady, difficult to drive now." / "Musíme jet v klidu, není to teď jednoduché." | |
18. 01. 15:23 | RZ 3 | S | 2 | ANDERSSON P.-G. / AXELSSON E. (st. č. 33) "Maybe I was too careful." / "Možná jsem byl moc opatrný." | |
18. 01. 10:06 | RZ 1 | S | 2 | ANDERSSON P.-G. / AXELSSON E. (st. č. 33) "I drove really bad. Car improved a lot." / "Jel jsem hodně špatně. Auto se hodně zlepšilo." |