Rallye Monte Carlo
neoficiální výsledky
Statistika posádky
ABBRING K. / VANNESTE L. (st. č. 17)
ŠKODA Fabia S2000, 2
zpět na seznam posádek
Statistiky v jednotlivých RZ a po RZ
nápověda k tabulkám1. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 1 | LE MOULINON - ANTRAIGUES 2 | 36.87 | 19. | 00:25:39.7 | 01:35.7 | 2.6 | 19. | 00:25:39.7 | 01:35.7 | 2.6 | ||
RZ 2 | BURZET - ST MARTIAL 1 | 30.48 | 7. | 00:22:31.5 | 01:03.3 | 2.08 | 12. | 00:48:11.2 | 02:16.8 | 2.03 | ||
RZ 3 | LE MOULINON - ANTRAIGUES 2 | 36.87 | 17. | 00:25:16.5 | 01:29.5 | 2.43 | 14. | 01:13:27.7 | 03:45.9 | 2.17 | ||
RZ 4 | BURZET - ST MARTIAL 2 | 30.48 | 10. | 00:21:46.3 | 01:28.1 | 2.89 | 11. | 01:35:14.0 | 04:43.9 | 2.11 | ||
2. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 5 | LABATIE D’ANDAURE - LALOUVESC 1 | 19.00 | 16. | 00:12:11.9 | 00:49.4 | 2.6 | 11. | 01:47:25.9 | 05:33.3 | 2.17 | ||
RZ 6 | ST BONNET - ST JULIEN 1 | 25.22 | 14. | 00:13:28.8 | 00:51.1 | 2.03 | 11. | 02:00:54.7 | 06:24.4 | 2.15 | ||
RZ 7 | LAMASTRE - GILHOC - ALBOUSSIERE 1 | 21.66 | 18. | 00:15:06.3 | 01:24.5 | 3.9 | 11. | 02:16:01.0 | 07:48.9 | 2.34 | ||
RZ 8 | LABATIE D’ANDAURE - LALOUVESC 2 | 19.00 | 13. | 00:11:57.9 | 00:43.0 | 2.26 | 11. | 02:27:58.9 | 08:31.7 | 2.33 | ||
RZ 9 | ST BONNET - ST JULIEN 2 | 25.22 | 13. | 00:13:22.6 | 00:53.0 | 2.1 | 11. | 02:41:21.5 | 09:24.7 | 2.31 | ||
RZ 10 | LAMASTRE - GILHOC - ALBOUSSIERE 2 | 21.66 | 11. | 00:15:06.8 | 01:06.7 | 3.08 | 10. | 02:56:28.3 | 10:31.4 | 2.37 | ||
3. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 11 | ST JEAN EN ROYANS - FONT D’URLE 1 | 23.28 | 10. | 00:12:43.1 | 00:34.5 | 1.48 | 10. | 03:09:11.4 | 10:49.2 | 2.24 | ||
RZ 12 | CIMETIERE DE VASSIEUX - COL DE GAUDISSART 1 | 24.13 | 19. | 00:19:01.8 | 03:14.1 | 8.04 | 10. | 03:28:13.2 | 13:59.6 | 2.67 | ||
RZ 13 | MONTAUBAN S/ OUVEZE - EYGALAYES 1 | 29.89 | 14. | 00:18:12.2 | 01:03.5 | 2.12 | 12. | 03:46:25.4 | 15:00.2 | 2.62 | ||
4. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 14 | MOULINET - LA BOLLENE VESUBIE 1 | 23.41 | 16. | 00:16:35.2 | 00:56.8 | 2.43 | 12. | 04:03:00.6 | 15:55.1 | 2.6 | ||
RZ 15 | LANTOSQUE - LUCERAM 1 | 18.81 | 16. | 00:13:59.1 | 01:02.1 | 3.3 | 12. | 04:16:59.7 | 16:48.8 | 2.61 | ||
RZ 16 | MOULINET - LA BOLLENE VESUBIE 2 | 23.41 | 14. | 00:16:50.9 | 01:05.4 | 2.79 | 11. | 04:33:50.6 | 17:52.0 | 2.62 | ||
RZ 17 | LANTOSQUE - LUCERAM 2 | 18.81 | 14. | 00:14:03.7 | 00:57.9 | 3.08 | 12. | 04:47:54.3 | 18:42.2 | 2.62 | ||
5. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 18 | STE AGNES - COL DE LA MADONE | 5.16 | 14. | 00:03:41.9 | 00:14.1 | 2.73 | 12. | 04:51:36.2 | 18:56.3 | 2.62 |
RZ Info
Datum | RZ | Bod. | Sk. | Info | |
---|---|---|---|---|---|
22. 01. 10:49 | RZ 18 | 2 | ABBRING K. / VANNESTE L. (st. č. 17) "Think if you drive Monte Carlo for first time, it's a good result." / "Myslím, že pokud je to pro vás první Monte Carlo, je to dobrý výsledek." | ||
21. 01. 20:58 | RZ 17 | 2 | ABBRING K. / VANNESTE L. (st. č. 17) "Lot of flashes from photographers, amazing. Very nice to drive this stage and rally. Experience is ours." / "Hodně blesků od fotografů, úžasné. Nádhera jet tuhle zkoušku a rally. Zkušenosti nám nikdo nevezme." | ||
21. 01. 20:18 | RZ 16 | 2 | ABBRING K. / VANNESTE L. (st. č. 17) "PiGi is after hairpin, lot of peoples there, I had to stop. Small fire, maybe brakes or engine." / "PG stál za zatáčkou, bylo tam hodně lidí, musel jsem zastavit. Malý požár, asi brzdy nebo motor." | ||
21. 01. 16:36 | RZ 15 | 2 | ABBRING K. / VANNESTE L. (st. č. 17) "Same job like we need to do. Temperature too hot for our tyres." / "Děláme pořád to co máme. Teplota není dobrá na naše pneu." | ||
21. 01. 15:56 | RZ 14 | 2 | ABBRING K. / VANNESTE L. (st. č. 17) "We have soft tyres. Already before Turini I was sliding a lot, understeering." / "Máme měkké pneu. Už před Turini jsem hodně klouzal, byl to nedotáčivé." | ||
20. 01. 15:57 | RZ 13 | 2 | ABBRING K. / VANNESTE L. (st. č. 17) "Now we need get experience and reach Monte Carlo, have team duties. But we made big improvement. I can't complain." / "Teď potřebujeme získávat zkušenosti a dojet do Monte Carla, máme povinnosti vůči týmu. Ale hodně jsme se zlepšili. Nemůžu si stěžovat." | ||
20. 01. 11:30 | RZ 12 | 2 | ABBRING K. / VANNESTE L. (st. č. 17) "We had two slicks on right, two studs on left. Wrong choice." / "Máme dva sliky vpravo a hřeby vlevo. Špatná volba." | ||
19. 01. 17:40 | RZ 10 | 2 | ABBRING K. / VANNESTE L. (st. č. 17) "We can't see where is slippery and where not in darkness. I feel sorry for Seb, but so far he was really good." / "Ve tmě jsme neviděli kde je a není bláto. Je mi líto Seba, ale jinak jel moc dobře." | ||
19. 01. 16:15 | RZ 9 | 2 | ABBRING K. / VANNESTE L. (st. č. 17) "One of fastest stages I ever driven. Can't complain at the moment. Tricky but nice." / "Jedna z nejrychlejších zkoušek co jsem kdy jel. Momentálně si nemůžu stěžovat. Zrádné, ale pěkné." | ||
19. 01. 15:33 | RZ 8 | 2 | ABBRING K. / VANNESTE L. (st. č. 17) "We very satisfied with first stage in loop. We learning. Think very good time now." / "S první zkouškou tohoto kola jsme moc spokojení. Učíme se. Myslí, že teď to byl moc dobrý čas." | ||
19. 01. 12:23 | RZ 7 | 2 | ABBRING K. / VANNESTE L. (st. č. 17) Puncture "Such a shame, we were fast and enjoying it. But it's part of the game. Stone in the road." / Defekt "Taková škoda, byli jsme rychlí a bavilo nás to. ale to je součást hry. Kámen ve stopě." | ||
19. 01. 10:59 | RZ 6 | 2 | ABBRING K. / VANNESTE L. (st. č. 17) "Difficult mornign. I just drive fast as I can now, trying to improve." / "Náročné ráno. Teď jsem jel rychle jak to jen šlo, snažíme se zlepšit." | ||
18. 01. 16:42 | RZ 4 | 2 | ABBRING K. / VANNESTE L. (st. č. 17) "Last stage we still suffering with brake problems. Last ten kms I heard my co-driver anymore." / "Měli jsme potíže s brzdami. Posledních deset km jsem vůbec neslyšel spolujezdce." | ||
18. 01. 16:35 | RZ 4 | 2 | ABBRING K. / VANNESTE L. (st. č. 17) Reported stopped, continue / Stál, pokračuje | ||
18. 01. 15:26 | RZ 3 | 2 | ABBRING K. / VANNESTE L. (st. č. 17) "Think I'm getting used little bit. Rhythm was much better." / "Myslím, že už si trochu zvykám. Rytmus byl o dost lepší." | ||
18. 01. 10:13 | RZ 1 | 2 | ABBRING K. / VANNESTE L. (st. č. 17) "I'm not used to these conditions. The rear was sliding a lot, it was difficult, because all breaking points were in fast corners." / "Je to tady pro mě kompletně nové. Zadek nám pořád trochu utíkal, což bylo obtížné, zvlášť když většina brzdných bodů byla v rychlých zatáčkách." |